niedziela, 1 kwietnia 2012

#1 Perełki z Rossmanowej paczuszki

Jak wspominałam we wczorajszym poście, jakiś czas temu otrzymałam do przetestowania produkty Synergen. Zestaw zawierał 7 produktów, które postaram się w niedalekiej przyszłości Wam przybliżyć.


Dziś na tapecie ląduje MASŁO KOKOSOWE DO CIAŁA SYNERGEN.




Masło umieszczone jest w plastikowym, odkręcanym pojemniku. Jego pojemność to standardowe 250 ml. Niestety sądząc po tym, że w moim egzemplarzu była połamana nakrętka, trwałość opakowania pozostawia wiele do życzenia. Produkt konsystencją odbiega od naszego wyobrażenia dotyczącego masła- dla mnie bardziej przypomina budyń. Duży plus za bardzo ładny zapach, który przez długi czas utrzymuje się na skórze (nie jestem zwolenniczką kokosowego zapachu, ponieważ kojarzy mi się z czymś duszącym, słodkim i ble- w tym wypadku zapach jest niesamowicie przyjemny i zachęcający do użycia). 


Krem dobrze się rozprowadza i szybko wsiąka w skórę. Nie pozostawia tłustego filmu. Skóra po użyciu jest miękka, jędrna i nawilżona, jednak z tym intensywnym nawilżeniem producent przesadził (nawilżenie i owszem jest, aczkolwiek nie nazwałabym go intensywnym). Produkt jest mało wydajny: wg. moich "obliczeń" wystarcza na ok. 14 dni codziennego stosowania.
"Masło" do ciała, to mój ulubiony produkt ze wszystkich 7 otrzymanych od Rossmanna. Świetnie się sprawdził w codziennym użytkowaniu i na pewno jeszcze nie raz do niego wrócę. Jeżeli ktoś ma okazję wypróbować (a nie jest bardzo wymagający w kwestii nawilżenia), to z czystym sumieniem POLECAM! 



KLIK!

Podsumowując:
+ super zapach;
+ odpowiednie właściwości pielęgnacyjne (optymalne nawilżenie, skóra po użyciu jest jędrna i miękka);
+ nie pozostawia tłustego filmu;
+ opakowanie zawiera informację o terminie spożytkowania produktu od pierwszego otwarcia;
+ konsystencja;
+ szybko się wchłania;

- mało wydajne;
- słaba jakość opakowania;
- brak daty ważności.



CENA ok. 12 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz