czwartek, 12 kwietnia 2012

#2 Rossmann'owe cuda



Kolejnym produktem, który otrzymałam od Rossmanna jest ŻEL PUNKTOWY NA WYPRYSKI.



Żel zapakowany jest w wygodną w użyciu tubkę o pojemności 15 ml, zakończoną wąską końcówką ułatwiającą wyciśnięcie odpowiedniej ilości preparatu. Myślę, że pojemność jest dość spora jak na kosmetyk tego typu. Żel jest przeźroczysty, co w dużym stopniu ułatwia jego użytkowanie w czasie dnia, ponieważ nie zostawia po sobie żadnych śladów. Zapach, jak dla mnie przyjemy- przypomina mi zapach męskiego żelu pod prysznic.


Ze względu na fakt, iż w obecnej chwili moja buzia pozbawiona jest jakiejkolwiek pryszczatej skazy, przetestowałam żel na brzydkim stanie zapalnym, który w ostatnich dniach pojawił się na moim ramieniu. Miejsce było tym bardziej trudne do wyleczenia, ponieważ wyprysk powstał tuż pod ramiączkiem od stanika.
Nałożyłam żel przedwczoraj wieczorem, a już rano stan zapalny widocznie zmalał, obrzęk i zaczerwienienie zmniejszyły się. Czynność powtórzyłam następnego dnia wieczorem i dziś rano ze szczęściem w oczach zauważyłam, że rana wysuszyła się i znika.
Żel spisał się na medal i mam nadzieje, że nie jest to jedynie zbieg okoliczności. Jak tylko coś niepożądanego pojawi się na mojej skórze, na pewno sięgnę ponownie po ten kosmetyk. Na dzień dzisiejszy jestem mile zaskoczona i jestem jak najbardziej na tak!

Podsumowując:
+ wygodne w użyciu opakowanie;
+ ładny zapach;
+ przeźroczysty;
+ na opakowaniu widnieje informacja o okresie użytkowania od pierwszego otwarcia;
+ dość spora pojemność;
+ jak na razie skuteczny;

- brak terminu ważności.



KLIK!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz