czwartek, 5 kwietnia 2012

Cudotwórca?

Dzisiejszy post dotyczy ODŻYWKI DO PAZNOKCI 8W1 MARKI EVELINE.




Nigdy nie wierzyłam w cudowną moc kosmetyków 2w1, 3w1 itd. jednak po użyciu tego preparatu zmieniam zdanie o takich kosmetykach. Po pierwsze są one wygodne w użyciu, bo nie trzeba tracić czasu na aplikację kilku produktów, a po drugie dzięki temu oszczędzamy pieniążki :)


Odżywkę Eveline zakupiłam, zachęcona opiniami oraz złym stanem moich paznokci, na które nie miałam już ochoty patrzeć. Kondycja moich paznokci od zawsze była zła, jednak teraz wyglądały fatalnie: cienkie jak papier, rozdwajające się, łamliwe- no po prostu żal... Wcześniej używałam kilku odżywek, jednak ich zerowe działanie szybko mnie zniechęcało. Teraz miało być inaczej!
Zmotywowana ruszyłam do drogerii, a tam czekała mnie miła niespodzianka, bo akurat tak się złożyło, że odżywka była w promocji i zakupiłam ją za jedyne 8,99 zł. Po przeczytaniu informacji na opakowaniu nałożyłam pierwszą warstwę, następnego dnia drugą i tak już od 3 tygodni z odżywką się nie rozstaję.
Efekty są fenomenalne! Odżywka wzmocniła paznokcie, przestały się rozdwajać i pięknie rosną. Już dawno nie byłam taka dumna z moich paznokci.
Odżywka zapakowana jest w kartonowe opakowanie, na którym znajdziemy wszystkie potrzebne informacje dotyczące używania produktu. Sam produkt znajduje się w typowej lakierowej buteleczce z pędzelkiem. Aplikuje się go szybko, łatwo i przyjemnie, a nałożony na paznokcie wysycha w szybkim tempie. Specyfik ma dosyć rzadką konsystencje, przez co dobrze rozprowadza się na płytce. Nałożony na paznokieć pozostawia mleczny kolor (nałożony 3,4-krotnie wygląda ładnie). Producent na opakowaniu ostrzega przed nadmiernym wysuszeniem skórek, jednak ja niczego takiego u siebie nie zauważyłam. Jedynym minusem dla mnie jest niezbyt przyjemny, ostry zapach, ale przy wszystkich zaletach tego produktu jestem w stanie ten zapach znieść :).


KLIK!


Co ważne, używając odżywki codziennie przez 3 tygodnie nie zauważyłam, żeby jej konsystencja się zmieniła. Produkt jak na razie nie zgęstniał, nałożony na paznokieć nadal szybko schnie.

Jeżeli masz problem z paznokciami to szczerze polecam ten produkt!


Podsumowując:
+ wszystko co obiecuje producent jest prawdą! Produkt naprawdę spisuje się rewelacyjnie;
+ wydajny (po 3 tygodniach codziennego użytkowania, zużyłam 1/3 buteleczki);
+ wygodna aplikacja, szybko schnie;
+ niska cena, wysoka jakość;

- ostry zapach.


CENA w promocji 8,99 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz